середу, 18 березня 2015 р.

Модуль 9


Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо тогояк учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчаннянавчання буде цікавим та корисним для учнівтоді коли воно є успішним і дає видимі результатиУ цьому допоможе учням усвідомлення власного рівня знань та відповідність потавленех вчителем завданнь цьому рівню. Бажання оволодіти та впевнено користуватись  навичками ХХІ століття.     Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити свою роботу). Крім того, ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання з яким вони можуть впоратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель.Також не слід забувати обдарованих учнів - вони можуть працювати із завданнями підвищеної складності, а також допомогати невстигаючим. Дуже корисний модуль.

Немає коментарів:

Дописати коментар