середу, 18 березня 2015 р.

Модуль 2



ЦЕЙ МОДУЛЬ ДОПОМІГ МЕНІ ПРОАНАЛІЗУВАТИ ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ, А САМЕ  ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІД-ЖЕНЬ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗВИТКУ НАВИЧОК МИСЛЕННЯ   ПОКРАЩУЮТЬ НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ УЧНІВ , УЧНІ БЕРУТЬ НА СЕБЕ БІЛЬШУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА СВОЄ НАВЧАННЯ, НІЖ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ВПРАВ І ЗАВДАНЬ;  З'ЯВЛЯЄТЬСЯ ДОСТУП ДО БІЛЬШ ШИРОКОГО СПЕКТРУ МОЖЛИВОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТА ВСЕБІЧНОГО ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВ, ЩО МАЮТЬ РІЗНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТА СТИЛІ НАВЧАННЯ.


СТВОРЮВАЛИ БУКЛЕТ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ АУДИТОРІЇ З МЕТОДОМ ПРОЕКТІВ ПІЗНАВАТИ ДЛЯ СЕБЕ НОВЕ ДУЖЕ СПОДОБАЛОСЬ 

Немає коментарів:

Дописати коментар