середу, 18 березня 2015 р.
Модуль 2
ЦЕЙ МОДУЛЬ ДОПОМІГ МЕНІ ПРОАНАЛІЗУВАТИ ПЕРЕВАГИ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ, А САМЕ ПРОВЕДЕННЯ ДОСЛІД-ЖЕНЬ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТА РОЗВИТКУ НАВИЧОК МИСЛЕННЯ ПОКРАЩУЮТЬ НАВЧАЛЬНІ ДОСЯГНЕННЯ УЧНІВ , УЧНІ БЕРУТЬ НА СЕБЕ БІЛЬШУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА СВОЄ НАВЧАННЯ, НІЖ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ ТРАДИЦІЙНИХ ВПРАВ І ЗАВДАНЬ; З'ЯВЛЯЄТЬСЯ ДОСТУП ДО БІЛЬШ ШИРОКОГО СПЕКТРУ МОЖЛИВОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ТА ВСЕБІЧНОГО ЗАЛУЧЕННЯ УЧНІВ, ЩО МАЮТЬ РІЗНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТА СТИЛІ НАВЧАННЯ.
СТВОРЮВАЛИ БУКЛЕТ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ АУДИТОРІЇ З МЕТОДОМ ПРОЕКТІВ ПІЗНАВАТИ ДЛЯ СЕБЕ НОВЕ ДУЖЕ СПОДОБАЛОСЬ
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар